Saturday, 15 June 2013

Hadiah penuh makna : The Mafla Palestin

Assalamualaikum sahabat (^_^)

Tanggal 13 June 2013 saat usai solat zuhur dalam bilik.

Adik : Tok.tok. along ada barang sampai.

Nurul : Barang apa..(separuh sedar sebab balik kerja nite shift) (n_n'')

Adik : Ada kotak..pos laju hantar..

Nurul : wah! hadiah fatin dah sampai..(^_^) alhamdulillah..hehe..

Terus segar tau..hehe

Mungkin kamu semua akan cakap..ala mafla je pun..tapi tahu tak mafla ni sangat2 bermakna buat nurul tahu ngak?

1st )Dah lame sgt nak beli mafla ni..hari tu cari kat pesta buku tapi tak jumpa..so sad

2nd) Telah dijadikan hadiah oleh sahabat yuyu ni..Fatin Nadia..makasih ya Nadia :) syukran ukhti.

3rd) Tanda sokongan atas pembebasan palestin melalui Aqsa Syarif..korang juga boleh beri bantuan kat AQSA SYARIF

sekarang ini isu rakyat Syria juga..doakan sahabat2 kita yang tertindas di sana..aamiin

Lastly thanks sangat2 sama gadis comel Fatin Nadia Rusli atas hadiah ini..so sweet dear ;)



wassalam!doakan sahabat kita yang dizalimi di sana ya




2 comments:

  1. hehe,sma2 imah :) buah tangan kecik je.alhamdulillah imah suka ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sgt2 fatin..do follow me k..;)

      Delete

Thanks for reading :)