Wall MakeOver By Na from Nadia Farahida

Assalamualaikum semua



Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana saya berminat sangat-sangat nak buat wall make over dengan company Wall MakeOver By Na ni.design-design mereka sangat banyak dan cantik sangat..tapi apakan daya kerana kekangan masa dan kefulusan yang mengering laju ni membuatkan saya hold dulu untuk menyimpan duit bagi mendirikan masjid.Mana tahu rezeki saya kali ini..Keterujaan mengatasi segalanya pabila nadia farahida mahu mencari 3 rumah untuk di makeoverkan dindingnya secara percuma..Tambah lagi dengan company yang saya minat ni..apalagi dengan lajunya saya menaip keyboard ni..Harap sangat-sangat supaya nadia dapat pilih rumah saya ni..mana tahu rejeki saya kan..Berkenaan design from company ni saya lebih berminat sangat dengan design polka dot ni yang warna ala-ala pink girlish gitu..hehe..kalau dapat memg super super cantik lah rumah den ni ha..bling-bling mata orang tengok..hehe..papepun saya dah berusaha menaip sekarang saya hanya perlu berdoa dan bertawakal sahaja semoga dinding rumahku yang tidak seberapa ini moganya dipilih oleh nadia..Thanks blogger Nadia Farahida kerana sudi buat giveaway ni.Syukran ukhti.Moga rejekimu bertambah-tambah..aamiin
Doakan saya terpilih ya kawan-kawan

Korang juga boleh join DI SINI

Wassalam






Comments

  1. dr segmen yg sama
    http://hanimsain-delimasari.blogspot.com/2013/06/wall-makeover-by-na.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Thanks for reading :)

Popular posts from this blog

Tempat Beli Barang Kahwin

Cara tukar nama TNB, SYABAS ,Cukai Pintu & IWK rumah

Beli Tiket Bas di TBS Online Ticketing & TBS(Terminal Bersepadu Selatan)